Reklama

recenze
ubytování

Val Thorens (1300 – 3230 m. n. m.)

reklama

Recenze ubytovacích zařízení

Komentáře ke středisku

Autor
Nadpis
Datum
  • gogo
    ???
    20.01.2017 - 22:09

    ???

  • Karel
    vemeno, vemeno
    13.12.2016 - 21:37

    To nejsou urážky, to je bohužel realita. Přečti si po sobě ještě jednou a pomalu svůj komentář z 27.11. a třeba ti to dojde. Pokud ne, požádej ve svém okolí někoho chytřejšího.
    A mimochodem. Jaké argumenty jsi předložil ty ??? To jako že jsi byl 27x lyžovat ve Francii ...... :-) Tak to je právě ten "argument", který ukazuje na 11 let věku !!!

  • vemeno
    Karle,Karle
    13.12.2016 - 21:14

    kde chybí argumenty, přichází urážky. Asi tak velkej lyžař nebudeš

  • Karel
    pro vemeno
    11.12.2016 - 09:37

    Ty jsi ještě nedokončil ani Základní školu, natož aby jsi byl někde 27x lyžovat. Obsah tvého komentáře ukazuje, maximálně tak na 11 roků věku.

  • vemeno
    pro Karla
    27.11.2016 - 21:12

    ve Francii jsem byl lyžovat 27x v 15 střediscích, z toho ve Val Thorens 7x, mám dost zkušeností na srovnání. Historky o tom, jak v IT a AT jsou perfektně upravený sjezdovky a ve FR ne, jsou nesmysl. Kvůli vzdálenosti hledám každej rok srovnatelný lyžování v Itálii nebo v Rakousku. Zatím jsem na nic nenarazil. Pokud máš tip v Itálii nebo Rakousku,budu rád. Ubytování na sjezdovce, alespoň 100km sjezdovek, slušná cena.

  • Karel
    středisko nic moc
    04.05.2016 - 09:23

    Francii jsem navštívil po dlouhé době, naposled jsem byl v Tignes v roce 2000. Ve Val Thorens jsem byl poprvé a čekal jsem úplně jinou ligu. Neoddiskutovatelným faktem je na březen perfektní kvalita sněhu a nádherné panorama. Toto je díky nadmořské výšce velkým plusem. Zbytek je mírně řečeno minulé století. Sedačkové lanovky jsou tam už hodně letité a totálně zastaralé. Věk minimálně 20 a více let. Žádná bublina, nic. A to ve všech údolích. Je tam několik novějších kabinek ve věku do 10 let, ale na jejich spočítání stačí prsty jedné ruky. V tomto ohledu se jedná určitě o nejhorší středisko, jaké jsem kdy navštívil. S kvalitou přepravních zařízení v Rakousku či Švýcarsku se to opravdu srovnávat nedá. V úpravě sjezdovek mají ve Val Thorens také dost rezervy, ale už to není podle místních znalců taková hrůza, jako před lety. Nicméně ani v tomto na okolní státy v žádném případě nemají. Co se lyžování týče, tak mne nemile překvapilo velké množství "sjezdovek" odnikud nikam, o šířce průměrné lesní cesty v ČR. Po odečtení těchto přejezdů už tak to číslo kilometrů faktických sjezdovek nevypadá tak atraktivně. Na březen, bylo ve srovnání s tím co jsem za poslední roky zažil jinde, obrovské množství lidí. Mezi 10 - 11 hodinou byla na páteřních lanovkách celkem slušná zácpa, stejně jako na sjezdovkách. V tomto ohledu, navíc ve spojitosti s naším termínem návštěvy je to další velké mínus. Takže když to shrnu, tak jediným důvodem pro opětovnou návštěvu Val Thorens je kvalita sněhu. Zbytek jasně říká že ne. Tvrdit, že se jedná o nejlepší středisko v Evropě, je slušně řečeno na Chocholouška.

  • Lyžník
    Tak co se děje ???
    26.04.2016 - 12:37

    Libore, Blanko ...... letos nic ???

  • Libor a Blanka
    Ukončení sezóny ve Val Thorens..
    09.04.2015 - 16:26

    Zdravíme všechny milovníky Francie. Čekali jsme na lepší počasí a vyrazili znovu na 14dnů v tomto termínů právě sem. Jsou tu stále i v dubnu hromady prašanu a dnes je tady opravdu nádherně! Pro naše fanoušky. .v únoru byla výborná Itálie a víkendy v Rakousku taky dobré. Ale jarní lyžování v tomto středisku nemá konkurenci. .snad nám vydrží azůro po celý pobyt a Porsche Cayenne nás bez problémů opět i odveze.. Kdo můžete, tak ještě přijeďte je to tady i v dubnu SUPER...

  • Lyžník
    Rok se s rokem sešel .............
    19.03.2015 - 12:28

    Už druhým rokem nás nechává dvojice L+b čekat na reportáž. Co se děje ? Porouchalo se jim bílé SUV Porsche Cayenne, nebo už nelyžují ?

  • Ota
    Skipas
    24.02.2015 - 15:19

    Asi záleží na cestovní kanceláři , je mi 75 (bohužel), jedu příští týden a za skipas jsem nic neplatil ani nedoplácel.

  • Jana
    skipass
    23.01.2015 - 07:38

    Můžete mi prosím poradit, nikde se nemůžu dočíst jestli důchodci nad 75 let mají celý skipass zdarma ??Musejí něco doplácet, nebo ne? Děkuji.

  • Petr
    Libor a Blanka
    12.01.2015 - 08:29

    Honzo, Libor s Blankou ti to vysvětlí. Oni tam jezdí svým Porsche Cayenne už 20 let !!!
    Bohužel jim ještě nedošlo, že zbytek lyžařského světa Francii utekl o několik generací ....... :-)
    Sedačkové lanovky s bublinou, jsou pro Francouze nedostupná záležitost, stejně jako umělé zasněžování.

  • Honza
    Val Thorens - 3 údolí
    09.01.2015 - 16:23

    Ahoj, letos jsem se po 15ti letech vrátil do Třech údolí a vrátil jsem se i v čase. Až na 2 velké kabiny spojující Val Thorens s Orelle, 2 nové vleky v Orelle a ceny se nic nezměnilo. Sedačky jsou staré (bez bubliny). Sněžná děla zde skoro neexistují a když už ano, tak nejsou puštěná (proto se třeba Mont Vallon vlastně nedá jezdit) – což při málo sněhu znamená fakt masakr pro lyže. Je tady hodně draho – normální oběh pro dva pořídíte kolem 50 EUR (když porovnávám s Itálií nebo Rakouskem). Nerolbují se skoro žádné černé sjezdovky (s výjimkou Courchevel/Pylones, která byla fakt krásná), občas se neupraví ani červené (jako třeba dnes Val Thorens/Christine). Tři údolí podle mě těží ze skvělého jména, ale celé mi to zde připadá jako zašlá sláva. Když porovnám cenu a kvalitu, tak se sem vrátím fakt nejdřív zase za 15 let 

  • Libor a Blanka
    Zdravíme všechny milovniky Francie
    21.03.2014 - 17:14

    Dnes poslední den na lyžích ve Val d'Isère, večer nabalíme našeho miláčka bílé SUV Porsche Cayenne a po 14 dnech se vracíme. Lucie počasí bylo luxusní do dnešního dne, hlava se nám motala jen ze slunce a opálení jsme jak Samková v Soči. Sněhu jsou tady stále hromady a příští rok určitě Francie, protože Rakousko bez slunce, nás Miloši už nebere...

  • Petr
    Kde jsou ?
    19.03.2014 - 09:46

    Kde asi letos lyžují Libor a Blanka ? :-)))))

  • Miloš z Orlických hor
    Freeride
    07.01.2014 - 12:10

    jezdíme do 3-údolí pravidelně několik let,vždycky se tam najde volný terén na vyblbnutí,samozřejmě to máme už trochu osahaný abychom se neprolítli ze skály.....

  • PK
    to Petr
    19.12.2013 - 15:13

    jj to je jasný, že když je někde metr tak se nedá jet všude a když další pulmetr - metr připadne otevřou se najednou nový možnosti nicméně svah je to většinou ten samej, krom toho du Midi který zmiňuješ je samozřejmě tou velikostí trochu kapitola sama pro sebe - těch tras kudy to sjet tam je samozřejmě víc podobne třeba jako na La Grave i když to je velikostí samozřejmě něco jinýho, ale když si v jinym středisku je třeba vědět kam vyjet - dojet - dojít a sjet si pěknej svah s čerstvym (myšleno nerozježděnym)sněhem i pár dní po posledním sněžení....Myslim jako že když seš na Midi, nebo v la grave už je prostě jen na tobě kudy to sjedeš, ale když seš jinde musíš ten svah první najít a taky vědět kudy vede a kde končí aby si pak neskončil nad 20ti metrovou skálou a nemusel šlapat zpět - pokud teda nemáš lano a neslaníš to....:)Nějaký fakt dobrý průvodce freeride itinerářů na některý střediska se dají koupit, ale nebejvaj uplně laciný (ale párkrát mi to nedalo :)no a jinak zbývá už jen hledat, shánět, ptát se, zkoušet atd.... atd....no a proto jsem se ptal na nějaký tipy - itineráře pro 3Údolí, něco si snad budu pamatovat od minule, ale tolik toho zas není, kéž by napadnul metr až přijedem a jezdit se bude dát všude, fakt je že jak je to tam veliký tak pokud napadne je to jedno velký hřiště :)

  • Petr
    PK - freeride
    19.12.2013 - 11:12

    Ahoj. Ono je to celkem těžké, doporučit nějaký sjezd. Celkem pravidelně jezdím třeba do Chamonix na AdM a ještě se mi nestalo, že bych jel jeden sjezd dvakrát stejně. Každý rok je to úplně jiné, jak se sněhem, tak s profilem tratě (relativně na stejné trase). A na Arlbergu je to úplně to samé. Ten kopec je sice pořád stejný, ale doporučit nějakou trasu bych nedokázal. On je podstatný rozdíl, jestli je tam nasypán metr, nebo třeba tři. To se pak stejná trasa totálně změní. Třeba od vůdců v Zermattu jsem slyšel, že jezdí každý den jinou trasu, která je přímo závislá na momentální situaci. Co bylo včera, dnes jako by neexistovalo - jestli mi rozumíš. Třeba sjezdy vrtulníkem z Monte Rosy dělají tak, že vůdci jezdí první jízdu úplně sami a až teprve pak, vyvezou klioše. Bez úvodní jízdy nikoho nahoru nevyvezou !

  • PK
    to Petr
    19.12.2013 - 10:35

    Zdar Petře díky za komentář,
    bych se posral sem ti odepsal asi na A4 a zapoměl vyplnit ten kód při odeslání a ono mi to zmizlo, znova to psát nebudu....
    Snad jen, že všechny střediska co jsi jmenoval jsou co se freeridu týče notoricky známý a v některých jsem samozřejmě i byl nicméně mě nešlo o střediska jako takový jako spíš o konkrétní zajímavý tratě pro freeride - backcountry - off piste nebo jak chcete ježdění a to aktuálně v Údolích neb tam jedem startem ledna....Taky sem psal že je to všude o počasí a sněhových podmínkách, to když klapne tak se dá dobře zaprášit i v ČR - samozřejmě to nejsou alpy, ale zrovna tak když počasí nepřeje tak si nezajezdíš ani na sebelepším místě a ani se s helikoptérou nedostaneš do vzducu...
    A co je tvůj job že musíš pracovně každej rok na hory, to je super ne?
    SKOL PK :)

  • Petr
    PK - freeride
    19.12.2013 - 08:40

    Zdravím, sice nejsem Lucie, ale myslím že už jsem toho prolyžoval dost na to, abych mohl hodnotit. Díky povinnému týdnu lyžování v zaměstnání, trávím v Alpách minimálně dva týdenní pobyty ročně. Krátkodobé vůbec nepočítám. Freeride mám rád a zhodnotil bych to asi takto.
    Naprosto bezkonkurenční střediska v tomto směru jsou St. Anton v Rakousku, Sainte Foy (hned vedle Tignes), La Grave a Chamonix ve Francii a Courmayer v Itálii. Které z nich je nejlepší, nedovedu posoudit. Časově a finančně preferuji St. Anton. Tam je úplně všechno a je to tam 1/2 vzdálenost, než u těch zbývajících. Pak je ještě fantastické Saas Fee a CMA, tam taky chybu neuděláš. Ve Val Thorens jsem byl taky a to bych řadil spíš do té druhé poloviny středisek. To už je daleko lepší Les Arcs, nebo Flaine. Ve Val Thorens je sice nádherně, ale lyžařsky to opravdu není žádná sláva. Naprosto výjimečné a jedinečné středisko je ovšem La Grave ! Je to tak odlišné, že ho snad ani mezi střediska považovat nelze. Má to ovšem podmínku. Musí tam být čerstvá vrstva sněhu. Jak není, tak to nestojí za nic. Pokud je tam ovšem čerstvě nasypáno, tak není lepší místo v Evropě. Za stejného předpokladu je na druhém místě Chamonix a sjezdy z Aquille du Midi. Těmto dvou místům nemá v Evropě co konkurovat (kromě heliskingu), ale musí být čerstvě nasněžíno. Jak není, tak není alternativa, takže je to celkem risk. V La Grave pak jedině zbývá návštěva L2A. V Chamonix je taky sjezdovek dost, ale radost z freeridu z AdM to nepřekoná. Pak je ještě moc dobrý Krippenstein, ale ten je dobrý tak na 2-3 dny. Týden by byl moc, protože je to celkem malá oblast.

  • PK
    Lucie
    18.12.2013 - 17:37

    Zdravím všechny,
    já mám jen dotaz na zmiňovanou Lucii, jestli je to teda ta Lucie co myslí Lyžník :), která má údajně hodně zkušeností s freeridem všude možně mimo jiné i ve Val Thorens. Lucie nemohla bys mi prosím dát pár dobrejch tipů na freeride ve Třech Údolích? Buď sem nebo klidně i do mailu (guanoapes@centrum.cz)? Jinak já na Francii nedám dopustit jezdíme tam s partou už asi deset let každej rok na různý místa a nejvíc se nám asi líbí v Tignes. Ve Val Thorens jsme byli asi před dvěma roky bylo to fajn jen prašan nebyl což nás trošku mrzelo, letos jedem znova a já doufám, že co se týče sněhu tak že to bude lepší. Jinak myslím, že když napadne plno sněhu dá se vyblbnout skoro všude...Jinak ty hodnocení jsou samozřejmě odvislý od toho kdo tam kdy byl, jak mu vyšli sněhový podmínky a jestli brousí pisty, nebo je celej tejden pokud to podmínky dovolejmimo sjezdovku jako my a o ubytování nemá moc smysl mluvit kdo chce lepší, tak si holt musí připlatit a kdo se vyspí klidně i v iglú tomu je to celkem jedno.
    Mějte se horám zdar a snad zas začne sněžit SKOL PK :)

  • Petr
    Jarda
    09.12.2013 - 16:05

    Chjo, je to tak velký problém, podívat se do katalogu ???? Strana 92c, odstavec číslo 27.

    Jen na této straně je 13 (z 25) nabídek ubytování se skipasem přelom ledna a února, pod 10000Kč. A z těch 13 je 5 pod 9000Kč. To platí i o stránkách 91c, 90c ...

  • wiki
    df@gmail.com
    26.11.2013 - 09:04

    Professions that require special licenses include law, medicine, piloting aircraft, selling liquor, radio broadcasting, selling investment securities, selling used cars, and roofing. Local jurisdictions may also require special licenses and taxes just to operate a business. Thanks.
    Regards,
    infographics agency

  • Jarda
    Petr
    18.11.2013 - 13:14

    Livigno v únoru za 7.tisíc?To možná bez skipasu.

  • Petr
    Kokos na sněhu
    14.10.2013 - 07:29

    např. Livigno. Italská verze Les2Alpes.

  • Kokos na sněhu
    srovnání
    13.10.2013 - 20:05

    přidám se do diskuze k porovnání Francie a Itálie. Ve Francii jsem byl 25x v 15 různých střediscích. Francie mi vyhovuje,ale je to daleko. V Itálii jsem nebyl. Hodnocení v různých porovnávačích mi přijdou zavádějící. Může mi někdo z opravdu vlastní zkušenosti doporučit italské středisko s těmito parametry - ubytování do 50m od sjezdovek, alespoň 70km sjezdovek vzájemně propojených a cenu začátkem února kolem 7 tis. Kč. Díky

  • Josef
    pro lyžníka a Petra Štěrbu
    14.08.2013 - 15:28

    Taky mi prosím napište to vaše top sředisko. Určitě ho rád navštívím,jestli jsem tam už nebyl. - See more at: http://www.skinet.cz/val-thorens/hodnoceni-strediska-a-ubytovani-hotely-...

  • Jarda
    lyžník
    09.05.2013 - 11:00

    Naprostý souhlas!Krakonoš totálně uletěl,s Luciinými názory souhlasím,jsou věcné a je vidět,že ví,o čem píše.Ven jezdím nějakých 13 roků,3-4x ročně,tak mám taky tak trochu zkušenosti z různými středisky a můžu porovnávat.Je pravda,že moje oblíbenější destinace jsou v Itálii,ale Francii mám taky vcelku dost dobře projetou.Mějte se a těšme se ve zdraví na další sezónu.

  • lyžník
    Krakonoš
    07.05.2013 - 16:21

    Docela jsi mě překvapil. Většinou píšeš věcné komenty, ale nyní jsi naprosto uletěl. Už 4 roky tady jedna dvojice troluje a píše furt to samé. Pokud někdo 12 roků lyžuje několikrát do roka pouze ve Val Thorens, tak jak může posoudit, jak se lyžuje jinde ? Domnívám se, že se to samo o sobě vylučuje. Docela bych to přirovnal třeba k vlastnictví auta. Pokud tato dvojic trolů vlastní 12 roků Octavii, tak jak může vědět, jak jezdí BMV, Fiat, Opel....., když v žádném z nich nikdy neseděli ? Z mého pohledu je tento portál o sdílení zkušeností na daná střediska. To že je tady někdo, kdo je tam 10 roků spokojený (protože nezná nic jiného), neznamená, že to tak musí být i pro ostatní. Navíc, zřejmě vůbec netušíš, o kom jsi napsal, že píše kraviny. Pokud je to "ta" Lucie, kterou znám (a podle jejího popisu to s největší pravděpodobností bude ona), tak ta by mohla své zkušenosti prodávat. Kámo, ta má odlyžováno tolik, kolik nemáme odlyžováno všichni tady dohromady. Ve Val Thorens pracovala hned po škole něco přes rok jako delegátka, pak si udělala papíry a začala jezdit jako průvodkyně freeride. A pak jezdila vůdcovat všude možně po celé Evropě freeride, skialp a končila na heliskiingu v Zermattu. Dnes je na mateřské. Takže její slovo má jistou váhu. Ale je samozřejmě na každém, jak si to přebere. Ovšem brát za bernou minci názor na dovolenou od někoho, kdo se jezdí koupat sto let do Chorvatska a ještě k tomu pořád na stejné místo, třeba na Krk, tak to je hloupé. V takovém případě si přeberu názor od někoho, kdo procestoval všechny přímořské státy a má o mořích přehled. Tvrdit, že nejlepší moře na světě je na Krku a přitom nenavštívit žádné jiné místo, je vážně divné.

  • Krakonoš
    No a co Lucie...
    07.05.2013 - 09:38

    Nemel tady kraviny Lucie, jsi trapná! Ja jezdim do Francie si užívat a lyžovat, ale ty tam jezdis asi makat,kdyz to tak prozivas..

  • Lucie
    vážená dvojice L+B
    22.04.2013 - 15:54

    Ze 14 let svého života strávených v Alpách, jsem ve Val Thorens prožila celkem 4 kompletní zimní sezony. Ale dám na vaši radu a pojedu se do tohoto "zázračného" střediska v roce 2014 podívat !!! :-)

  • Libor a Blanka
    Nehleď pořád na webku a vyzkoušej Val Thorens 2014..
    17.04.2013 - 08:06

    Opravdu už není co komentovat...letos Val Thorens opravdu SUPER lyžováni!! Vydařená sezóna 2013...

  • Aleš
    Pro Lucii (J?)
    11.04.2013 - 09:39

    Dost dobré komentáře...

  • Jarda
    Libor a Blanka
    08.04.2013 - 10:45

    Vcelku trapné

  • Lucie
    Libor a Blanka Noskovi z Dobromilic u Prostějova
    01.04.2013 - 21:23

    taky Vám přeji krásné velikonoce .. :-)

  • Libor a Blanka
    Velikonoční pozdrav...
    01.04.2013 - 15:35

    Zdravíme včechny příznivce lyžování přímo z Val Thorens..už jsme tu letos podruhé a po přečteních některých komentářů tady.., tak opravdu lidi z ČR jsem nejezděte, hlavně LUCIE a podobní..Slunce tady svítí tak,že Vás spálí za půl dne.., prachového sněhu je tu letos tolik,že se v něm nedá lyžovat..fronty u vleků vetší než v ČR a okolí..na sjezdovkách lidí, že se jim nedá vyhnout ani při malé rychlosti..tam kde prokličkujete mezi lidmi,Vás zastaví kameny na sjezdovce..ještě, že tady máme 4 páry náhradních lyží.. celý den se nám tady motá hlava, jako po nekvalitním vínu z této oblasti a vzduch je tady cítit po sýrárně, která je tady pod kopcem..! 600Km sjezdových tratí, nestihnete vyzkoušet ani za týden, všude se honíte a ještě po Vás chtějí všichni EURA, která v ČR nemáte...Lidi, opravdu sem ne - ne -ne!! Všude je to lepší než tady...Mějte se jak chcete a přejeme Vám pěkné bílé Velikonoce v ČR....

  • TOM
    jedním slovem super
    31.03.2013 - 07:21

    Jezdíme každý rok do tohoto střediska a jako druhý lyžování v tomtéž roce, sezóně, navštěvujeme menší středisko.Ve Valth. jsem nezažil kameny na sjezdovkách, ani když jsme tam byli na začátku a v půlce dubna. Navíc pokud někdo jede sem, rozhodně má přikoupený rozšíření a celé 3 Vallées. Za celý týden nepojede ,,nikde'' 2 krát stejnou sjezdovku. Středisko je to opravdu velký a každej si ho určitě užije. Navíc za poslední roky se stále investuje do zasněžovacího systému, velký nadrže na vodu se staví a tak o sníh není nouze. A kdyby mělo být celou zimu nad nulou, tak si nezalyžujete nikde.Středisko je to myslím pravdu velice slušný, mohu srovnávat i s Itálií a Rakouskem.Ale je jasný, že nemůže mít samé příznivce, kdo by zase lyžoval v Tignes, Arcu, Flaine? Oproti našim horám a cenám u nás, Alpy stále vedou.

  • Tomba La Bomba...
    LUCIE
    19.03.2013 - 11:38

    Středisko je SUPER a taky tam rádi jezdíme!! Vřele doporučuji všem! Super lyžování!!!!!!!

  • Lucie
    takže už ne Val Thorens, ale 3V
    15.03.2013 - 07:11

    Tak i z tohoto pohledu není VT nejlepší. VT leží na samém okraji 3V, takže vyrazit odtud třeba na návštěvu do Courchevelu je přinejmenším časová honička. O nějakém lyžování v Courchevelu se nedá vůbec hovořit. To je tak přijet na Vizelle, rozhlédnout se, udělat fotku a rychle zpět, aby to člověk do zavíračky lanovek stihl na barák ve VT. Pokud chcete argumentovat 3V, tak nejlepší je v tomto ohledu Mottaret - odtud se opravdu dá lyžovat všude. Z VT se v Courchevelu lyžovat nedá. To prostě bez helikoptéry stihnout nelze.

    A čím jsem vás dva pobavila mě nijak nepřekvapuje. I pro mne jsou vaše příspěvky komické. Ale co, ve Val Thorens jste lyžovali evidentně pouze vy dva, jinak nikdo v ČR. Docela bych chtěla vidět, na jakém prašanu v březnu jste tam lyžovali třeba v letech 2005 a hlavně 2006. :-))))

  • Libor a Blanka
    nádherné lyžování Lucie...
    13.03.2013 - 15:39

    Val Thorens je součásta 3V- Les Menuires, Méribel - Mottaret, Courchevel a 600km propojených sjezdovek nemá v Evropě konkurenci!Být ve Val Thorens se 150 km a nepřiplatit si rozšířený skipas na 3V, je opravdu blbost. Svou nadmořskou výškou 2300 zaručuje super lyžování na hromadách prašanu i na jaře! Kdo tam byl, tak ví o čem mluvím..každý ať si jede kam chce.., ale já už nikam jinam nechci. A jinak s tím pískáním v uších a hučením v bůh ví v čem.. jsi nás tady Lucie docela pobavila..

  • Lucie
    Miloši z Orlických hor,
    13.03.2013 - 13:12

    Tak naprosto bez emocí.

    V čem konkrétně je Val Thorens nejlepší středisko v Evropě ?

    Převýšení svahů to rozhodně nebude, protože kromě dvou okrajových sjezdů tam má většina sjezdovek převýšení pouhých 800-900m. Z tohoto pohledu se jedná tedy o čistě průměrné středisko.

    Počet km sjezdovek (140) to asi také nebude. Jen v samotné Francii se řadí do druhé kategorie středisek. V evropském měřítku je v tomto ohledu spíše na chvostu. Středisek, kde je více než 150km sjezdovek, je v Evropě nepočítaně.

    Upravenost je v celé Francii kapitola sama pro sebe. Všech 140km sjezdovek ve VT není, a nikdy nebylo upravených každý den. V Itálii, Rakousku a Švýcarsku to střediska zvládají - ve Francii ne. Když se to opravdu povede, tak upraví 1/2 - víc ne.

    Kvalita a profil sjezdovek. Tak ta je na samém konci kvality. Nechceš tvrdit, že jsou sjezdovky třeba ve Val d Isere či Chamonix a dalších horší ? Ve VT se nejezdí jediný závod SP v alpském lyžování. Proč asi ? Protože tam na to nejsou sjezdovky.

    Freeride - ten je tam slušný, ale nejlepší ? Co La Grave, Arlberg a desítky dalších ? I ten malinký Kripenstein, který je tady za humny je podstatně lepší.

    Sněhová nadílka ? Letos se opravdu povedla, ale to je po 7 letech poprvé, jinak to tam není žádná sláva.

    Takže opravdu bez emocí a s opravdu rozumným argumentem - V ČEM KONKRÉTNĚ JE VAL THORENS NEJLEPŠÍ STŘEDISKO V EVROPĚ. Díky za odpověď. :-)

  • Miloš z Orlických hor
    Komentář
    12.03.2013 - 11:40

    Tohle může napsat jedině někdo,před kterým musí jet rolba a dělat mu manžestr.A komu hučí v uších,ať sedí doma na pr.......

  • Lucie
    nejlepší středisko v Evropě ? - tak to ani náhodou
    11.03.2013 - 11:30

    Tvrdit, že Val Thorens je nejlepší středisko v Evropě je přinejmenším směšný argument. Tohle můžou tvrdit pouze lidé, kteří nikde jinde nelyžují. Ve srovnání třeba s Engelbergem, St. Moritz či Arlbergem si Val Thorens musí připadat jako chudý příbuzný. Lidi, nepište tady takové hlouposti. Val Thorens je průměrné středisko, které ničím (kromě výšky ubytování) nevybočuje z řady desítek dalších. Navíc, bydlení v 2300m není pro spoustu lidí žádná výhra. Nejedna rodina se tam díky této výšce za celou dobu nevyspí a ještě jim píská v uších, nebo je bolí hlava.

  • Blanka a Libor
    Honza
    01.03.2013 - 21:12

    Asi myslíš středisko La Plagne,že? Není špatné, ale Val Thorens je nej..!

  • Honza
    nabídka / poptávka dopravy
    27.02.2013 - 11:39

    Ahoj, jedu do La Tania (+/- okolí)cca 7.-16.3 a buď bych se s někym svezl anebo nabízím, až tři místa v autě. Pokud by jste někdo měl zájem pak jsem na telefonu 774873745. Honza

  • Libor a Blanka
    nádherné lyžování...
    25.02.2013 - 16:31

    Val Thorens a k tomu 3V- Les Menuires, Méribel - Mottaret, Courchevel nemá v Evropě konkurenci! Doporučuji i Tignes a Val d´Isere, na jaře delší dny,slunce na ledovcích, hromady prašanu zaručeny a lyžování v tričku...jinam už nás to netáhne, 600km sjezdových tratí je opravdu SUPER!!

  • Hanys
    kde
    21.02.2013 - 15:15

    čau lyžníku pošli mi prosím na mail to středisko které vychvaluješ můžeš i něco přidat :) tento rok jedem do zillertalu jedine ceho se tady bojim je moc lidi ale jedem v terminu kde nejsou zadne prazdniny tak snad to bude ok diky za mail :) gillisek@seznam.cz

  • lyžník
    Libor a Blanka
    21.02.2013 - 12:49

    a nebude to trochu zbytečný, jezdit se opalovat na Sněžku a Lomničák, když budete za těch 14 dní opálení nejvíc na světě ??? :-))))) Pobytem na Sněžce a Lomničáku, se už přece víc opálit ani nemůžete.

  • Miloš z Orlických hor
    Snowbording
    20.02.2013 - 08:51

    Dík,koupil jsem si na to ještě jedno prkno,doufám,že se do odjezdu ještě nezrakvím.....

  • Blanka a Libor
    hromady prašanu i v květnu
    16.02.2013 - 12:02

    JOOO, Miloši letos je tam pěkně nasypáno, tolik sněhu tam dlouho nebylo! Val Thorens je SUPER!! Užijte si to tam taky a hodně sluníčka

  • Libor a Blanka
    lyžník
    16.02.2013 - 11:56

    JOOO..., díky za radu lyžníku,až se vrátíme po 14dnech z Francie, tak Lomničák a Sněžku určitě zkusíme...

  • Miloš z Orlických hor
    Snowbording
    11.02.2013 - 08:17

    Už se nám blíží březen,letos to vypadá ve Val Thorens na největší zásobu sněhu za poslední léta-prostě top.....

  • lyžník
    Libor a Blanka
    08.02.2013 - 09:03

    :-)))))) a nebude to opálení třeba tím, že když svítí slunce ve vysoké nadmořské výšce, tak že to opaluje víc, než u moře ??? A to je pak celkem jedno, jestli je člověk na Lomničáku, Sněžce nebo ve ValTho. To samé platí o tom vašem nejlepším lyžování v Evropě. 10x na stejném místě, tudíž víte prdlajs, jak se lyžuje jinde.

  • Libor a Blanka
    super lyžování
    07.02.2013 - 13:31

    JOOO..., už se zase chystáme již po 10té,nejlepší lyžování v Evropě a když vyjde počasí,tak jste opálení jako od moře!!

  • Miloš z Orlických hor
    Snowbording
    19.01.2012 - 10:09

    Jedeme do Val Thorens v půlce března již po páté.Nemá to chybu.Hlavně si vás mimo vyznačené trasy nikdo nevšímá,na rozdíl od Rakouska nebo Itálie.Prostě SUPER....

  • Tom
    Karlosovi
    06.01.2012 - 07:41

    Na 3 Véčkách je samozřejmost rozšíření na ostatní údolí, to je jasný.A když není počasí, tak není dobře nikde. V těch menších střediscích občas v březnu hrozí jen to, že zavřou pár sjezdovek a najednou to začně spíš nudit. Kor když se jedná o jižní svahy.Ale dobře je i tam, to s Tebou souhlasím. Ještě by měli v těch menších dovylepšit vleky, většinou to nemá rozjezdovej koberec a nebo zpomalenej rozjezd, to je docela pak otrava, když Tě to nakopne do stehen.V tom Francie proti Itálii pokulhává.

  • Karel
    to TOM
    04.01.2012 - 21:50

    Tome,samozřejmě že Val Thorens je top značka, na druhou stranu samotný Val Tho má cca "jenom" 150km sjezdovek,chce to rozšířit na celé 3V. Je to otázka z jakého pohledu se na to díváš. Když vyjde počasí a je dobrá parta, tak lyžování i v "malém" středisku nemá chybu. Vyzkoušeli jsme 14 franc. středisek různých velikostí a super zážitky mám z většiny z nich.

  • TOM
    Karlík
    26.12.2011 - 14:41

    Karlíku, taky do Val Th. jezdím každý rok a druhý moje lyžování v sezóně, mám v malém středisku Francie, v Savojských Alpách převážně. Vím tedy o čem mluvím.Za třetinu se dostaneš možná koncem března do malého,cca 50 až 150 km sjezdovek, jinak prosinec a leden je dost levnej. A srovnávat 3 Údolí s menším střediskem, to je jako chtít být nabaženej z jízdy třetinově velkým autem zn. Trabant, v porovnání s novou Octávií, BMW. Valfrejus,Val Cenis,La Norma,Aussois,Valmeinier,Les Karelis,Risoul, tam budeš mít stejný zážitky, jako ve Údolích, Tignes,Les Arcs?

  • Karel
    lyžař
    26.12.2011 - 12:46

    nic proti Val Thorens,už jsme tam byli 6x, ale za třetinovou cenu se dá lyžovat na liduprázdných sjezdovkách v menším a hlavně "neznačkovém" franc. středisku.

  • Libor a Blanka
    Březen a prašan
    22.03.2011 - 06:54

    Jen ve Val Thorens a Tignes je v březnu prachový sníh. Proto se již poněkolikááááté právě balíme a v sobotu taky vyrážime!Počasí se začíná vylepšovat, tak snad to zase v vyjde..

  • miloš z Orlických hor
    už se to blíží
    18.03.2011 - 09:37

    Příští sobotu vyrážíme na prkno již po třetí ,kam jinam,než do VAL THORENS....

  • Blanka a Libor
    super lyžování
    15.12.2010 - 10:42

    Vynikající středisko,perfektní lyžování! Jezdíme do Val Thorens každý rok a už nikam jinam na lyže nechceme.Slunce hřeje jako u moře, prachový sníh a už balíme lyže....

  • Petr
    konečně zima
    23.10.2010 - 06:46

    Miloši z Orlických hor, už tě svrbí nožičky ????? To mě taky a jen jak napadne, tak hurá do hor. Středisek je na výběr dost a každý si určitě vybere to ,,svoje,, nejlepší.

  • Miloš z Orlických hor
    Všem
    20.10.2010 - 11:09

    Co jsem nebyl na stránkách, trochu se nám rozjela debata. O to přece jde. Ať se nám ta nová sezona vydaří.Do Val Thorens zase určitě jedem.

  • Petr Štěrba
    Pro všechny...
    17.08.2010 - 14:12

    Samo že je spousty středisek,která jsou dobrá,ale já měl na mysli celé tři údolí a to je velký rozdíl . Val je jen jeden z nich. My stejně bydle v Menuires,Le Beetex. Mám toho projeto spousty,tak taky můžu porovnávat. Samo co lyžař to názor,tak to má být... Zdravím všechny lyžaře...

  • Petr
    Val Thorens versus Schladming
    15.08.2010 - 13:27

    Mám shodný názor. Valtho je krásné středisko kde jsou překrásné výhledy a stovky km tratí. Pokud je člověl lyžař objevitel, tak se tomuto středisku téměř žádné nevyrovná. Jenže když je člověk sportovní lyžař, který si třeba ze 150Km sjezdovek vyzobne 3 nebo 4 a na nich si plně dává do těla od rána do večera, tak v takovém případě jasně vyhrává Schladming. Nejen převýšením plně sportovních sjezdovek, profilem, ale hlavně délkou. Každému podle chuti. A o to snad na horách jde - ne, lyžníci.

  • Lucie
    Val Thorens - Schladming
    14.08.2010 - 21:55

    A ještě ke srovnání Val To a Schladmingu. To, že ve Val nejsou sjezdovky nic moc, dokazuje absence závodů světového poháru ve sjezdovém lyžování. Ani při olympiádě v roce 1992 se tam nejela jediná disciplina. To v Les Menuries či Meribelu ano. Oproti tomu Schladming každoročně pořádá min. 1 závod světového poháru a v roce 2013 tam bude mistrovství světa. Ve Val má navíc plnokrevná červená sjezdovka převýšení pouhých 700 metrů a je dlouhá sotva 3 km. Kdežto na Schladmingu je závodní FIS sjezdovka s převýšením přes 1000m a délkou 4,5km. Ta je barvy červeno černé. Vedle této sjezdovky je vějíř červených sjezdovek se stejným převýšením ! Na vedlejším kopci jménem Hochwurzen je další FIS sjezdovka s délkou dokonce 7 km !!! Tak vážený Tome. Takové parametry sjezdovek ve Val Thorens nejsou ani náhodou. Délkou se jim nevyrovnají, ani když se k tomu přičtou ty modré dojezdy.

  • Lucie
    nejlepší určitě ne
    14.08.2010 - 21:24

    Nejlepší středisko to určitě není. Největší možná ano, ale kvalitou lyžování je to průměr. Co se týká úpravy sjezdovek, tak Francie se za poslední roky vždy umístila na bramborovém stupni. Od roku 2006 je pořadí pořád stejné. Itálie, Švýcarsko, Rakousko a poslední Francie. Mezi Itálií a Švýcarskem je přitom minimální rozdíl. Rakousko už má větší rezervu a frantíci jsou úplný propadák. To, že jsou ve Francii s úpravou svahů na štíru, se publikuje už několik roků. Kdo je odběratel časopisů SNOW a Ski magazin to jistě četl.

  • Petr
    pro Toma
    14.08.2010 - 16:48

    Když kecám, tak kecám. Nemá smysl někoho přesvědčovat. Stejně tak nemá cenu někomu vysvětlovat, že od půlky března zeje Schladming prázdnotou. Je naprosto běžné, že na Hochvurzenu jezdí dopoledne na 6sedačce kolem 50 lidí. A do 10 hodin jsem tam několikrát jezdil sám společně s dvojicí důchodců ze Schladmingu. No nic, chtěl jsem se jen podělit o prázdné sjezdovky. Že tam budu jezdit v březnu opět sám mě nevadí. Pá

  • Tom
    pro Petra Štěrbu
    13.08.2010 - 14:28

    Petře, pokud si chceš pěkně a blízko zalyžovat, jeď do Saalbachu a tam 200 km sjezdovýho lyžování tě potěší. Je to středisko ze 3 městeček složený, Leogang a Saalbach je pro méně zkušené lyžaře, levá strana Hinterglemm je hodně slušná. Mohu Ti dát i kontakt na českej penzion v Leogangu, lanovka je hned 40 metrů vedle. V Rakousku je to rozhodně lepší, jak ,,českej" Kaprun a nebo Schladming.

  • Tom
    pro Petra
    13.08.2010 - 14:10

    Pokud tvrdíš, že se v tomto středisku 3 dny neupravovalo, tak normálně kecáš. To středisko se upravuje podle stavu a sjízdnosti. Určitě se stane, že některá sjezdovka není denně upravována, ale v tom množství sjezdovek se to tolik neničí a kor když tam je málo lidí, jak píšeš. A srovnávat Schladming s Trois Vallées, to jsi hodně mimo mísu. Navíc je takový pravidlo: vše co je blíž k ČR, vždycky bude plný lidí. Několik středisek jsem v různých státech projel, ale určitě nebudu tvrdit, že jedno je nejlepší. Každý má svý. Do Itálie jezdím jen za manšestrem na sněhu např. Jinej tam jede kvůli kratší cestě do střediska atd.

  • Petr Štěrba
    Pro Lyžníka.
    05.08.2010 - 13:29

    Tak mi napište to vaše top sředisko. Určitě ho rád navštívím,jestli jsem tam už nebyl.

  • Petr Štěrba
    Pro Miloše z Orlických hor.
    03.08.2010 - 13:03
    Taky mám za sebou spousty odlyžovaných středise,tak můžu hodnotit. Samo že se na horách musí zkloubit více věcí .např.počasí. A to když není tak může být sebelepší střediko a je po iluzích. My měli celých 7 dní azuro.... tak už to je supr... ucvátila nás velikost střediska ,tím spojená délky sjezdovek a také lyžování v terénu/i když čerstvého prašanu nebylo mnoho/Uprava byla vždy dokonalá,co bychom za to dali v Andoře.....Ale určitě je to jedno z top,kterých je v Alpách povícero...Zdravím Miloše...
  • Petr
    Nejlepší v Evropě ? Rozhodně NE !!!!!!!!!!!!!!
    10.07.2010 - 20:31

    V tomto středisku se v březnu 2OO9 nikdo 3 dny neuráčil upravovat sjezdovky !!!!!! Počasí sice bez mráčku, ale protože bylo méně lidí, tak se neupravovalo. 3. den už to bylo vysloveně oraniště. To samé jsem zažil v roce 2005 v Méribelu. Tehdá se neupravovalo jen 2 dny. Tvrzení, že 3 údolí jsou nejlepší v Evropě je směšný. Toto může tvrdit pouze někdo, kdo nikde jinde nelyžoval. Co takové Saas Fee, St. Mořic a další. I třeba Schladming je daleko lepší, protože v druhé půlce března už tam na sjezdovkách není ani noha a manšestr je tam až do oběda. Ve Val Thorens je lidí daleko víc a o varhánkách kolem oběda si můžete nechat leda tak zdát.

  • lyžník
    pro Miloše z Orlických hor a Petra Štěrbu a další
    07.07.2010 - 20:18

    Nechci nikomu brát iluze, ale tvrdit, že lyžování ve 3 údolích je nejlepší v Evropě je totálně mimo mísu. Pokud budete mít zájem, tak vám napíšu, kam si jet královsky zalyžovat za stejné peníze, ale téměř bez lidí !!!!! Sám jsem toto středisko objevil úplnou náhodou a už nikam jinam nejezdím. Veřejně ho sem psát nebudu, protože nechci, aby se tam příští rok vyrojilo spousta lidí. Lyžoval jsem Val Thorens, Meribel, Les Menuires, Tignes, Les 2 Alpes, Les Arcs, La Norma, Risoul, La Grave, Zermat, Sas Fee, Davos, Samnau, Pitztal, Stubai, Schladming, Soelden, Kitzbuhel, Zilertal, Saalbach, Flachau, Passo Stelvio, Cervinia, Livigno, San Martino, Passo Tonale, Bansko a to už bude asi všechno kromě .......... Jezdím na hory 3x ročně na týden plus víkendy a svátky. Na letní dovolené nejezdím. Všude bylo něco super, ale to jedno jediné středisko mě opravdu dostalo. Soukromě rád napíšu o jaké jde.

  • Miloš z Orlických hor
    Letos super
    27.05.2010 - 10:58

    Byli jsme opět začátkem dubna pojezdit. Každý den příděl sněhu, jízda ve volném terénu neměla chybu. V celé Evropě NIC LEPŠÍHO nenajdete.

  • Petr Štěrba
    Nic lepšího jsem zatím nezažil
    27.05.2010 - 08:54

    I když už mám za sebou spousty středisek, ale myslím si že tři ůdolí jasně nejlepší lyžování v Evropě. Všem vřele doporučuji. Byli jsme tam v termínu začátkem března. Pozdravuji bandu mačů....

  • karel
    3údolí
    09.04.2010 - 20:06

    Ideální prostor, skvěle propojený uspokojí nejnáročnější lyžaře - navštěvuji opakovaně.

  • Thomas
    3 údolí
    22.03.2010 - 13:11

    I my vyjíždíme opět po roce,27.3., celkem asi 10.rok po sobě. Nic lepšího jsem v Evropě neviděl.

  • snowborďáci ze Sedloňova
    Chvála
    09.03.2010 - 08:37

    Tak 27.3. zase po roce odjíždíme na bílé kopce blbnout.Věřte,že nic lepšího než Val Thorens není !!!

  • medved
    příště znovu :)
    16.02.2010 - 19:39

    Můžu jen doporučit, všechno naprostej luxus. Měli jsme permici jen na jednu část a to přímo Val Thorens a vůbec nebylo potřeba řešit nic dalšího.

  • Tom
    jedinečný středisko
    09.02.2010 - 10:05

    Jedu na 3 údolí už po šestý a nedám na ně dopustit. Itálie není špatná, ale široký a dlouhý sjezdy jsou ve Francii samozřejmostí a o zázemí nemluvě. Letos jedeme březen a věřím že to opět vyjde.

  • clleo
    naprostý souhlas
    26.01.2010 - 11:53

    úžasná romantická a hlavně lyžařská dovolená. ubytování super, počasí také a nebřeberné množství nádherných sjezdovek, každý den azuro a jak doporučují přede mnou, jezdit ve všech třech údolích. díky mé velké lásce za tuto dovolenou.

  • Šárka
    Nejlepší lyžování v Evropě
    02.12.2009 - 09:15

    Jedeme sem už poněkolikáté a nechci o jiném středisku ani slyšet. Vyzkoušeli jsme Rakousko, Itálii a jiná střediska ve Francii, ale 3 údolí jsou nejlepší. Ranní manžestr při sjezdu do Val Thorens nemá chybu. A 600 km sjezdovek vám zaručí, že jste ne celé sjezdovce často úplně sami ! Nemůžu se dočkat února 2010.

  • Miloš
    VÍC NEŽ SUPER
    25.11.2009 - 11:27

    Už se těším na duben 2010.Lepší středisko neznám.

  • Libor a Blanka
    SUPER
    08.05.2009 - 14:04

    První týden v dubnu 2009, prachový sníh, krásné slunečné počasí a luxusní lyžování. Jezdíme tam každý rok a už nikam jinam na lyže nechceme. Vřele doporučujeme a když Vám vyjde počasí, tak jste jak od moře. Už se těšíme na další sezonu....

  • Rob
    zvědavost
    03.01.2009 - 15:33

    Tak po 6ti letech v Les Menuires, jsem letos zvědav na velebnost v této vesničce. Absolutní souhlas s tim skipasem na 3 údolí

  • Zdeněk
    jedinečný
    04.04.2007 - 13:54

    Jedinečný středisko a neskutečná velikost!!! Za týden lyžování jsem jel po čtyřech sjezdovkách opakovaně, to když jsem použil rychlej přejezd do dalšího údolí na Kebab.Jinak vždy po nové sjezdovce. Zažil jsem v Rakousku Saalbach, ale tohle je je jeho mega-sourozenec. Ubytování super, jen menších rozměrů, ale kdo si tam jede užívat komfortu bydlení? Tam je to o lyžování.

  • Renata
    zážitek
    14.02.2007 - 14:06

    Opravdu nešetřete na skipasu a kupte rozšířený na 3 údolí. Udělejte si výlet přes všechny tři údolí v den, kdy je jasno. Je to prostě úžasný. Hezky se jezdí především v Courchevelu, Meribel je zase pěkná malebná vesnička v porovnání s "činžáky" v Les Menuires nebo Val Thorens. Přeji každému jen krásné zážitky!!!!

  • milan
    nové
    28.01.2007 - 20:36

    Souhlasím s výše popsaným. Vrátil jsem se odtud dnes a kdo má zájem, napíšu mu více.ahoj.

  • jarda
    Nr. 1
    22.10.2006 - 11:23

    Doporučuji zakoupit skipas na celou oblast 3 údolí - 600km sjezdovek - kdo nezažil, nepochopí. Středisko, kde je všechno podřízeno lyžařské dovolené. Bohužel bolest většiny velkých francouzských značkových středisek - stísněné ubytování (pokud ovšem nechcete výrazně připlatit za hotel). Ale je to přece hlavně o lyžování, takže ubytování neřeším.

Přidat nový komentář nebo recenzi ubytování

čtyři * ? = 20
Pro zamezení SPAMu, vypočítejte prosím tento příklad.
Výsledek zadejte číslicí.
Např. " dva + tři = ?" Správná odpověď je "5".

Reklama

související
články

ski
atlas

Nádherný výhled na Ženevské jezero, tradiční architektura a kvalitní tratě - to je oblast Leysin / Les Mosses. Komu by nestačilo 100 km sjezdovek, může potom v rámci skip...
Lyžování ve výškách: 1200 - 2205 m.n.m
Délka sjezdovek: 60 km
ZelenéModréČervenéČerné
zelenamodracervenacerna
0 %72 %25 %3 %